Kia обладнає дизельний Sportage новою «помірною» гібридною силовою установкою
2020-08-10Компанія Kia Motors представить нову гібридну силову установку, в основі якої лежить дизельний двигун, стартер-генератор і 48-вольтна батарея. Дебют так званого «помірного» (mild) гібрида намічений на 2 половину 2018 року на борту Kia Sportage.
Останнім часом, у зв'язку з постійним посиленням екологічного законодавства в деяких країнах, автомобільні виробники анонсують поступову відмову від дизельних двигунів.
У Kia впевнені, що дизельні мотори ще не сказали свого останнього слова, а їх ефективність може бути підвищена за рахунок поєднання сучасного дизеля і «помірної» гібридної системи, яка дає можливість поліпшити характеристики автомобіля в тих режимах, коли дизель працює з найменшою продуктивністю.
«Помірна» гібридна система, завдяки своїй компактності, може бути інтегрована практично в будь-яку силову установку без істотних змін конструкції, а значить, це рішення має ще й економічну привабливість.
Першою моделлю, яка отримає дизельну гібридну силову установку, розроблену в рамках проекту EcoDynamics +, стане Kia Sportage, причому буде це у 2-й половині поточного року. За ним слідуватиме абсолютно новий Kia Ceed.
«Помірні» гібридні силові установки серії EcoDynamics + дозволять Kia представити на ринку по-справжньому екологічно чисті дизелі. Крім дизельного мотора в її склад входять стартер-генератор MHSG, а також 48-вольтна літій-іонна батарея ємністю 0,46 кіловат-годин.
Електронна система управління в режимі реального часу змінює режими роботи стартер-генератора. Під час прискорення, коли від силовій установки потрібна максимальна віддача, MHSG, з'єднаний з коленвалом дизельного двигуна за допомогою ременя, працює в ролі мотора, додаючи 10 кіловат (13,5 к.с.) потужності. Під час уповільнення з гальмуванням двигуном пристрій переходить в режим генератора, при цьому кінетична енергія трансформується в електричну і повертається в батарею.
Компактні габарити «помірної» гібридної системи дозволяють знайти їй широке застосування. Батарея, наприклад, може бути розміщена під підлогою багажника. Завдяки тому, що стартер-генератор MHSG передає обертальний момент на колінвал двигуна за допомогою ременя, немає потреби в істотному перекомпонуванню моторного відсіку.
Дизельна «помірно»-гібрідна силова установка EcoDynamics+, сумісна як з існуючими автоматичними, так і механічними коробками передач, незалежно від типу приводу. Природно, система може бути адаптована і для роботи з бензиновими двигунами.